Irkut River Rafting with Baikal Adventure

Am inceput excursia de trei zile planificata prin Baikal Adventure, o agentie locala. Au venit direct la hostel, am mers cu o dubita 150km in amontele raului Irkut, de unde avea sa inceapa toata excursia. Pe scurt, planul era:
- day 1 - lunch / rafting / set camp / drink / sleep
- day 2 - breakfast / rafting / lunch / rafting / set camp / drink / sleep
- day 3 - breakfast / rafting / lunch / city / game over

Si asa a si iesit! A fost superb - am mers cu barca downstream 100km per total, trecand in total prin 8 zone cu curenti mai rapizi. Traseul raului Irkut este fix prin pustietate sau prin Pulaharia, cum ar spune unii :). Ei descriau 'no signs of human activity' si chiar asa a fost. Pe toata durata excursiei am vazut de doua sau trei ori oameni pe mal.

Ghidul nostru pe tot parcursul a fost un baiat de 24 de ani, Dima, care parea foarte experimentat asa, un fel de frate al codrului descurcaret asa cu barca, cu facut focul, adunat lemne, cu abordatul curentilor din rau, etc. Vorbea engleza foarte bine si ne-am tot conversat astea trei zile, suficient cat sa stiu tot ce e esential despre cultura si modul rusesc de viata; de exemplu in Rusia Craciunul e pe 7 ianuarie - how 'bout that?

Vremea a fost pe sistem 'una calda/una rece' - ziua1 soare pana la capat, in cursul noptii a inceput ploaia care a durat pana a doua seara. Deci o zi intreaga am dat la vasle si am stat in barca pe o ploaie care nu se mai oprea, combinata cu valurile care oricum ne udau - am fost ud pana la os, literally. La un moment dat ma uitam la maini si credeam ca imi cad unghiile, atat de incretita aveam pielea. In fine, ca si peisaje - speechless! Superb! Si pe soare, si pe ploaie, combinate cu o liniste ca'n desert - seara si noaptea se aude decat cate un lemn care trosnea in foc. The perfect retreat.

Gettin' to the drop-off point

Lunch break la Baikal

Cu cea mai buna prietena a mea - mereu ma iubeste si sarutul ei e cel mai dulce :)




mmm .. legume cu maioneza, aparent un dish foarte apreciat in mother Russia



Bear Grylls a invatat tot ce stie de la mine

Uneori mai rapis, alteori ca'n cada, Irkut River


Ghidul si ocrotitorul nostru, Dima

@ Camp 1


Uscatorul de haine






Siberian sunset


Dupa o zi de impins vasla, it looks yummy

Irkut River Grand Plaza 5* Deluxe apartments



Am pus-o de-un ceai


Rowin' down the river













And the finish line, about 100km later

Acum sunt in Mongolia (dupa lungi peripetii), intr-un tur de 8 zile prin tara. Voi reveni cu poze si impresii!

Read Users' Comments (2)

2 Response to "Irkut River Rafting with Baikal Adventure"

  1. Unknown, on 1 august 2010 la 21:06 said:

    Dima: Great pictures, Tudor! Welcome to wild Siberia! Fortunately I,ve read this with google translate

  2. Miruna, on 5 august 2010 la 03:46 said:

    hehe, thanks Dima! If you're ever in Romania message us we'll show you around with pleasure :) thanks for the tour, awesome landscapes - in winter I'll be in Irkutsk again for dog sledding, maybe we can have a vodka - nazdrovie!

Trimiteți un comentariu

 
toateBlogurile.ro VOTEZI la roblogfest 2011