14 Hours To Go

Sunt cu un picior in tren! Tocmai m-am trezit din ultimele ore de somn pe teritoriu mioritic, deoarece planuiesc o noapte fara somn ca sa pot dormi in tren pana la Moscova, prima runda de tren - macar pe teritoriul Romaniei, unde nu e mare lucru de vazut, mai ales acum in sezonul viiturilor si al agoniselilor pierdute prin Moldova. Poate la Kiev scot asa timid aparatul foto pentru prima oara.

Am rucsacul gol pe pat si toate hainele pe sarma la uscat, gata de adunat. Este destul de greu sa nu te gandesti ca uiti ceva, e o senzatie ciudata care nu-ti da pace chiar daca tu stii ca ai luat tot ce trebuie. In fond, pe langa bani de toate felurile, pasaport cu vize, play station portable, o carte, laptop, casti, camera foto, haine si niste schnitzele homemade - ce mai trebuie?
Nu-mi vine sa cred cum au trecut ultimele doua saptamani in care spuneam ca am timp arhisuficient sa ma pregatesc. Ei bine, am petrecut cele doua saptamani luandu-mi la revedere de la cat mai multa lume (de la unii inca imi iau, de la altii nu mai apuc, de la altii nu vreau, de la altii mai vreau o data), ceea ce m-a dat destul de mult peste cap in sensul ca am intrat in cercul vicios 'ah, lasa ca e timp maine - de maine fac asta'. :)

In fine, o sa iasa bine - imi mai trebuie decat pelerina de ploaie si o cana mare pentru supa instant, alimentul de baza dupa vodka pe transiberian. Le procur din carrefour in jumatate de ora si aia e! Mai jos e primul bilet de tren dintr-o lunga serie. Godspeed!

Read Users' Comments (0)

0 Response to "14 Hours To Go"

Trimiteți un comentariu

 
toateBlogurile.ro VOTEZI la roblogfest 2011