Bali part 3: Sanur & away

Sanur - the beach resort. Mai este si Kuta, insa noi am ales Sanur. Credeam ca o sa fie ceva mai vioaie atmosfera aici, but no. La acelasi 8:30-9 pm se da stingerea - nici un bar deschis, nici o muzica, nothing, lights out. Unii ii spun 'snore' in loc de Sanur, si nu e greu sa-ti dai seama de ce.

Din Ubud am plecat cu acelasi Ketut pentru 150,000 rupiah / 14 euro impartiti frateste la 4 - Ubud - Sanur, cam o ora de condus. Ne-am dat binete si am dat buzna la plaja. Va dati seama ca dupa doua luni de plimbat cu rucsacul in spinare, abia asteptam sa fac o baie in mare in primul rand, si in al doilea rand sa scap de bronzul tip tractorist capatat de-a lungul saptamanilor prin diverse zone insorite.
Si m-am bronzat de n-am putut sa duc, m-am si ars, dar dupa doua zile s-a uniformizat, ca de obicei, intr-un divin aramiu :)

Singura localitate cu McDonald's de pe insula. Yay! Asa ca am tras pe dreapta la McD, in cautarea unui meritat BigMac. Sa se noteze ca acasa nu mananc la McDonald's, poate o data pe luna. Dar aici este atat de ieftin ! :) .. si deseori mult mai bun decat alternativa locala, so don't judge me. Ajung la casa, salivez la pozele de deasupra gandindu-ma daca sa imi iau altceva decat meniu BigMac.
'Hmm, yes, I'll have a BigMac meal please, large fries&coke'.
'Sorry sir, no beef'.
:))))) 'Come oooon, this is McDonald's, you don't have any beef?'
Vine managerul pentru a expune situatia..
'No sir, because supplies truck couldn't come yet. Only chicken'.
Asa ca m-am potolit cu un McChicken, ce sa-i faci, asta e; desi, daca stiam ca dupa colt este un restaurant cu mancare super buna la aceeasi bani, saream peste mc.


In general in Asia - deci si in Indonezia/Bali - orezul tine loc de paine. E la orice masa, oricat, oricand, oriunde, ieftin. Cu cateva zile inainte radeam zicand 'haha, cum ar fi sa vezi orez la McDonald's - McRice?' - eh, iata-l:


In fine, aceiasi taxi driveri pe strazi, in schimb acum se diversifica serviciile de masaj. Stand pe plaja vin cu salteaua si te maseaza direct acolo - echivalentul a 5eur pentru o ora, 4 euro cu tocmit.


Fauna locala :)





'Ok who ordered fish? Yes, come choose your fish.'






Si bye-bye, Bali! Autobuz din Sanur pana la ferry - cu directia Java. In imagine o doamna vaca intr-un camion la semafor.

De pe feribot localnicii se antreneaza pentru proba olimpica de sarituri


Java straight ahead

Bali view


"Oh Jack, the water is freezing and there aren't enough lifeboats!"






Nu, nu este spirt Mona cu varianta indoneziana a asistentei pe eticheta - este Pepsi Blue cu Drogba pe eticheta :) apparently quite popular around here


Si daca tot am zis ca e ieftin, sa enumar si niste preturi:

- o noapte de cazare / loc in camera dubla, frumos, curat, apa calda, baie in camera, lounge - 11
- 1 litru de coca cola - 0.9 EUR
- 1 litru de benzina - 0.4 EUR
- o ora de masaj pe plaja - 4.5 EUR
- sezlong + umbrela pe plaja - 10 EUR fara tocmeala - pentru turistii extravaganti
- un meniu McChicken / large - 3.6 EUR
- o masa la restaurant/terasa NU la plaja / doua feluri, desert si bautura - aprox. 5 EUR
- Balinese coffee / foarte buna si aromata - 0.25 EUR
si cireasa de pe tort:
- un pachet de Pall Mall blue - 0.58 EUR, adica vrei 2.2 RON :) - am facut razie.

Read Users' Comments (1)comentarii

1 Response to "Bali part 3: Sanur & away"

  1. Anonim, on 21 decembrie 2012 la 17:37 said:

    I really like your blog.. very nice colors
    & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for
    you? Plz answer back as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. cheers
    my web page > acne treatment remedy

Trimiteți un comentariu

 
toateBlogurile.ro VOTEZI la roblogfest 2011